Jakab Melinda blogja

Kell egy hobby

Egy kávé mindig jó ötlet

2020. július 08. - Jakab_Lini

Újabb trnd tesztelésen vagyok/vagyunk túl, ami ezúttal az Omniának köszönhetően a kávé volt. 

A projektben három héten keresztül 550 résztvevő kóstolta meg az Omnia Barista Editions Arabica és Cremoso Intenso kávékülönlegességeket. 

A kissé citrusos Arabica és a fás, füstös Cremoso lassú pörkölésű 100% arabica kávészemekből készül. 

img_20200627_155918_655.jpg

"A zsenialitás 1 százalékban inspirációból és 99 százalékban kávéból fakad." - Ismeretlen

Kezdjük az elején. :) Én személy szerint imádtam ezt a projektet. És a többi résztvevő kommentjeiből ítélve ők is. A kávé egy olyan dolog, ami összehozza az embereket. Egy kávé mindig jó alap egy beszélgetéshez, vagy csak az "úgy" levéshez. 

Szeretek kóstolgatni, de azért megvannak a kedvenc fajták, amiket szívesen fogyasztok. Az első helyen - sokak meglepetésére - a hidegtejes kávé áll. Mindig mosolygok azon, amikor valaki mondja, hogy "idd a kávéd, mert el fog hűlni". Én meg: "semmi gond, úgy még jobban szeretem". :)  Spanyolországban szigorúan café con frío leche. 

Az Omnia új ízekkel és designnal rukkolt elő, ami igazán üdítő volt a karantén időszak alatt. A csomagolás eddig is visszafogott és egyszerű volt, most is maradt az egyszerűség némi modern újhullámos kávéházi stílusjeggyel. 

Nálunk a kávé kérdés neuralgikus pont. Ha nincs, akkor vége a napnak, vagy el sem kezdődött, főleg Balázs számára. :) Az én napi 1-2 adag kávémmal sehol nem vagyok az ő 3-4 kávéjához képest, ezért nem is kérdés, hogy főleg az általa kedvelt kávékat isszuk. Ezen okból kifolyólag fekete Lavazza uralja az itthoni kávédarálót. 

img_20200625_125038_488.jpg

Ezek után nagyon kíváncsian vártam az Omnia kávékat. Nekem a Lavazza olykor erős, ezért kellemes meglepetésként ért az első főzet Arabica aromája. "Ez az, végre egy jó kávé, ami kellően zamatos, van íze, de nem megyek tőle a falhoz az első korty után." A fentebb leírtak után gondolhatjátok, hogy Balázs kellő kritikával fogyasztotta. Bizony, még a nagy kávé gurut is meggyőzte. :) És ezt nem azért írom, mert "meg lett rendelve a cikk", szó sincs erről. Ez egy teljesen önszántamból íródott őszinte vélemény. NAGYON ÍZLETT. 

A tesztelés közepén jártam egy szupermarketben, ahol láttam az árát is, és azzal is teljesen meg voltam elégedve. 

Mivel elég nagy kávéfogyasztók vagyunk, egy hét alatt el is fogyott. Majd következett a Cremoso. Ez a kávé is nagyon kellemes, de meg kell valljam, nekem az Arabica jobban ízlett. 

img_20200625_154921_207.jpg

Többféle változatban készítettük el a kávékat (espresso, cappuccino, hidegtejes kávé, jegeskávé), mindegyik nagyon finom volt. Talán a Cremoso ideálisabb cappuccino készítéséhez, de bármelyik kávékülönlegesség elkészíthető mindegyikből. Plusz pont, hogy a kávé kremája (kávéhab) még a lefőzést követő 20. percben is ugyanolyan szép habos volt, amit mondjuk a Lavazzánál soha nem tapasztaltunk. 

img_20200626_140457_734.jpg

Ajánlanám-e és vennék-e ilyen kávét a jövőben? Igen és igen. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a kávé jóval a tesztelési időszak vége előtt elfogyott. 

"Mi passzol legjobban egy csésze kávéhoz? Egy újabb csésze kávé." - Ismeretlen

A bejegyzés trackback címe:

https://kellegyhobby.blog.hu/api/trackback/id/tr3915989390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása