Jakab Melinda blogja

Kell egy hobby

Alkotásutcában jártam

2018. június 27. - Jakab_Lini

Év elején megláttam, hogy Debrecenben is nyitott egy Alkotásutca. Végignézve a választható festményeket, elhatároztam, hogy hamarosan bejelentkezem az egyik alkalomra. Sikerült megcsípnem egy év indító akciót, így nem is tétlenkedtem, rögvest regisztráltam a Bazsarózsa című képre. 

Vasárnap délelőtt kissé még álmoskásan, de annál nagyobb izgalommal indultam el a foglalkozásra. Kaptunk egy festőállványt egy vászonnal, két különböző méretű ecsetet, egy palettaként funkcionáló műanyagtányért és egy kötényt. A segédvonalakat már felvitték a vászonra, nekünk kellett azt élettel, színekkel megtölteni. Az oktatóval párhuzamosan készítettük a képet, aki folyamatosan magyarázta,  mennyi vizet használjunk, hogyan mozgassuk az ecsetet, hogy elérjük a szirmok közötti összemosódott hatást. Lépésről-lépésre haladtunk a rétegekkel, a színekkel, a színkeveréssel. 

alkotas_utca_2.jpg

Rutintalanságom okán, úgy éreztem kissé le vagyok maradva, annyira elmerültem a színekben és a formákban. A nagyon pasztellos színvilág helyett maradtam a zöldes árnyalatoknál. Ez mutatta meg számomra a legjobban, hogy az a három óra hossza mennyire hamar el tud repülni. 

Útban a műterem felé még azon gondolkodtam, hogyan fogom majd hazaszállítani a képet a villamoson, de nekik erre is van egy tökéletes megoldásuk. Munkám végeztével egy helyes papírszatyorba csomagolták legfrissebb alkotásomat, a festék is hamar megszáradt, így gond nélkül zajlott a szállítás.

Az élmény, a légkör és az alkotás öröme felbecsülhetetlen. Ha tehetitek, próbáljátok ki, rengeteg kép közül lehet választani. 

Info: https://www.alkotasutca.hu/
Facebook: Alkotásutca Debrecen

alkotas_utca.jpg

 alkotas_utca_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kellegyhobby.blog.hu/api/trackback/id/tr5214076793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása